دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه

  • ۰
  • ۰


دانلود رایگان سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش


سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۴


دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش :












لیست دروس و منابع آزمون رشته اختصاصی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش :  


مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
(ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه
-2 ریاضی و آمار مقدماتی
-3 زبان و ادبیات فارسی
-4 معارف اسلامی
-5 زبان انگلیسی عمومی
-6 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
-7 هوش و توانمندی های عمومی


درباره رشته هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش و آشنایی با آن :

وقتی نام رشته ساخت وتولید را می شنوید می توانید به ساخت هر چیزی که ساختنی است و تولید آنچه امکان تولیدش وجود دارد فکر کنید اما در صنعت و تولیدات صنعتی ساخت و تولید به معنای تبدیل مواد خام که در کشور عزیزما به وفور یافت می شود به محصولات قابل استفاده است .
طبیعی است که مواد خام برای تبدیل شدن به محصولات راهی طولانی را باید سپری کنند ، برش کاری ، شکل دادن ، مونتاژ کاری و پرداخت کاری مراحل اصلی شکل گیری یک محصول هستند .
همین مراحل نیز به ماشین ها و نرم افزارهای پیشرفته نیاز دارند تا بتوانند به قطعات صنعتی تبدیل شوند .
آنچه در مراحل اولیه تحصیل و قدم های نخست این رشته مهم فرا میگیرید محاسبات فنی ، رسم فنی ، طراحی قطعات مختلف صنعتی، آزمایشگاه اندازه گیری دقیق، جوشکاری و ریخته گری قطعات صنعتی و ساخت قطعات بو سیله ماشین های تراش، فرز و صفحه تراش می باشد.

در گستره ی صنعت، ساخت و تولید به معنی تبدیل مواد خام به محصولیت قابل استفاده است. این عمل مستلزم سازمان دهی طرح محصول، مواد اولیه، ابزار ساخت و کنترل و تجهیزات مورد نیاز، افراد ماهر و گروه مدیریت در هر سیستم مولد است.
فرایند های مورد استفاده در تبدیل مواد اولیه به محصولات قابل استفاده را می توان به مراحل ایده – طرح- ساخت- کنترل- مونتاژکاری- پرداخت کاری و بسته بندی نمود.
امروزه در ساخت و تولید قطعات مختلف صنعتی با بهره گیریاز ماشن آلات مجهز به نرم افزار های پیشرفته، خدمات ارزنده ای به جوامع بشری عرضه می گردد. هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با دروس محاسبات فنی، رسم فنی، طراحی قطعات مختلف صنعتی، ساخت قطعات به وسیله ماشینهای تراش، و صفحه تراش آشنا می شوند.
بازار کار رشته ساخت و تولید

    سرپرستی آزمایشگاه اندازه گیری دقیق
    سرپرستی کارگاه های تراشکاری، فرزکاری، برش کاری
    کارگاه های تراشکاری و فرز کاری
    کارگاه های ابزار تیزکنی
    کارگاه های چرخ دنده تراشی با ماشین های مخصوص
    کارگاه های سنگ زنی و پرداخت سطوح تخت وگرد
    اپراتوری ماشین های اتوماتیک، فرم تراشی و سری تراشی
    و ...
در گستره صنعت، ساخت و تولید به معنی تبدیل مواد خام به محصولات قابل استفاده است. که این عمل مستلزم سازماندهی طرح محصول، مواد اولیه، ابزار و تجهیزات مورد نیاز، افراد ماهر و گروه مدیریت در هر سیستم مولد است. فرایندهای مورد استفاده در تبدیل مواد اولیه به محصولات قابل استفاده را می توان به فرایندهای برش کاری، شکل دادن، مونتاژکاری، و پرداخت کاری تقسیم بندی کرد. امروزه در ساخت و تولید قطعات مختلف صنعتی با بهره گیری از ماشین آلات مجهز به نرم افزارهای پیشرفته، خدمات ارزنده ای به جوامع بشری عرضه می گردد. هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با محاسبات فنی، رسم فنی، طراحی قطعات مختلف صنعتی، آزمایشگاه اندازه گیری دقیق، جوشکاری و ریخته گری قطعات صنعتی، ساخت قطعات به وسیله ماشینهای تراش، فرز و صفحه تراش آشنا می شوند. در ضمن زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از: _ سرپرستی آزمایشگاه اندازه گیری دقیق _ کارگاههای تراشکاری _ کارگاههای فرزکاری _ کارگاههای ابزار تیزکنی _ کارگاههای چرخ دنده تراشی با ماشینهای مخصوص _ سرپرستی کارگاههای تراشکاری، فرزکاری، برشکاری و... _ اپراتوری ماشینهای اتوماتیک، فرم تراشی و سری تراشی _ کارگاههای سنگ زنی و پرداخت سطوح تخت و گرد _ و...رشته ساخت و تولید: در گستره صنعت، ساخت و تولید به معنی تبدیل مواد خام به محصولات قابل استفاده است. که این عمل مستلزم سازماندهی طرح محصول، مواد اولیه، ابزار و تجهیزات مورد نیاز، افراد ماهر و گروه مدیریت در هر سیستم مولد است. فرایندهای مورد استفاده در تبدیل مواد اولیه به محصولات قابل استفاده را می توان به فرایندهای برش کاری، شکل دادن، مونتاژکاری، و پرداخت کاری تقسیم بندی کرد. امروزه در ساخت و تولید قطعات مختلف صنعتی با بهره گیری از ماشین آلات مجهز به نرم افزارهای پیشرفته، خدمات ارزنده ای به جوامع بشری عرضه می گردد. هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با محاسبات فنی، رسم فنی، طراحی قطعات مختلف صنعتی، آزمایشگاه اندازه گیری دقیق، جوشکاری و ریخته گری قطعات صنعتی، ساخت قطعات به وسیله ماشینهای تراش، فرز و صفحه تراش آشنا می شوند. در ضمن زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از: _ سرپرستی آزمایشگاه اندازه گیری دقیق _ کارگاههای تراشکاری _ کارگاههای فرزکاری _ کارگاههای ابزار تیزکنی _ کارگاههای چرخ دنده تراشی با ماشینهای مخصوص _ سرپرستی کارگاههای تراشکاری، فرزکاری، برشکاری و... _ اپراتوری ماشینهای اتوماتیک، فرم تراشی و سری تراشی _ کارگاههای سنگ زنی و پرداخت سطوح تخت و گرد _ و...

در گستره ی صنعت، ساخت و تولید به معنی تبدیل مواد خام به محصولات قابل استفاده است.که این عمل مستلزم سازمان دهی طرح محصول، مواد اولیه، ابزار ساخت و کنترل و تجهیزات مورد نیاز، افراد ماهر و گروه مدیریت در هر سیستم مولد است.

فرایندهای مورد استفاده در تبدیل مواد اولیه به محصولاتقابل استفاده را می توان به مراحل ایده- طرح- ساخت- کنترل- مونتاژکاری- پرداخت کاری و بسته بندی تقسیم بندی نمود. امروزه در ساخت و تولید قطعات مختلف صنعتی با بهره گیری از ماشین آلات مجهز به نرم افزارهای پیشرفته، خدمات ارزنده ای به جوامع بشری عرضه می گردد.

هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با دروس محاسبات فنی،رسم فنی، طراحی قطعات مختلف صنعتی، آزمایشگاه اندازه گیری دقیق، جوشکاری و ریخته گری قطعات صنعتی، ساخت قطعات به وسیله ماشینهای تراش، فرز و صفحه تراش آشنا می شوند.

درسهای رشته

دروس پایه دوم

واحد عملی
   

واحد نظری
   

نام درس
   

کد درس

0
   

2
   

ادبیات فارسی۲
   

13

0
   

2
   

آمادگی دفاعی
   

15

0
   

3
   

جغرافیای عمومی واستان
   

16

0
   

2
   

زبان فارسی ۲
   

17

0
   

4
   

ریاضی ۲
   

19

0
   

2
   

زبان خارجی ۲
   

20

0
   

2
   

عربی۲.۱
   

21

1
   

0
   

تربیت بدنی۲
   

22

0
   

3
   

تعلیمات دینی ۲
   

23

0
   

2
   

فیزیک ۲
   

40

0
   

2
   

شناخت وخواص مواد
   

42

1
   

1
   

کارگاه مکانیک عمومی
   

43

1
   

1
   

تکنولوژی وکارگاه جوشکاری
   

53

1
   

1
   

رسم فنی عمومی
   

140

0
   

2
   

محاسبات فنی ۱
   

141

2
   

1
   

تراشکاری۱
   

142

دروس پایه سوم

واحد عملی
   

واحد نظری
   

نام درس
   

کد درس

0
   

3
   

تعلیمات دینی وقرآن ۳
   

27

1
   

0
   

تربیت بدنی ۳
   

28

0
   

1
   

عربی۲.۲
   

29

0
   

2
   

تاریخ معاصر ایران
   

30

1
   

1
   

ریاضی ۳
   

31

1
   

1
   

مبانی وکاربرد رایانه
   

32

2
   

0
   

کارآموزی
   

36

1
   

1
   

اندازه گیری دقیق وآزمایشگاه
   

48

0
   

2
   

محسابات فنی ۲
   

50

1
   

1
   

رسم فنی تخصصی
   

56

1
   

1
   

تکنولوژی وکاربرد برق درماشین ابزار
   

57

2
   

1
   

تراشکاری ۲
   

58

2
   

1
   

کارگاه ساخت وتولید
   

59

1
   

1
   

تکنولوژی وکارگاه ریخته گری
   

60

0
   

2
   

اجزاء ماشین
   

491

 

زمینه ها و عناوین شغلی رشته‌ی مذکور:

   •سرپرستی آزمایشگاه اندازه گیری دقیق

   • کارگاههای تراشکاری و فرزکاری

   • کارگاه های ابزار تیزکنی

   • کارگاه های چرخ دنده تراشی با ماشین های مخصوص

   • سرپرستی کارگاه های تراشکاری،فرزکاری،برش کاری و....

   • اپراتوری ماشین های اتوماتیک،فرم تراشی و سری تراشی

   • کارگاه های سنگ زنی و پرداخت سطوح تخت و گرد

   • و .....

آینده علمی این رشته :هنر جویان این رشته می توانند در دوره های کاردانی –کارشنـــــاســی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانشــگا ههای داخل و خارج کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

 

آینده شغلی این رشته‌:برای کسانی که مهارتهای لازم را در بخش هــای مختلف این رشه بدست آورند بــــازار گار خوب و مطلوبی در سراسر ایران خصوصــــــاً در کارخانجات صنعتــــــی کارگاههای صنعتی ،و کلیه شهر های با جمعیت از متوسط به بالا وجود دارد و امکــــــان احداث کارگاههای کوچک شخصی نیز بسیار آسان است



کلمات کلیدی



دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی هنر آموز طراحی و دوخت آموزش ...educationnurtureemployment.blog.ir/.../دانلود-رایگان-...Translate this page23 hours ago - دانلود رایگان سوالات استخدامی هنر آموز طراحی و دوخت آموزش و پرورش ... دوخت طراحی لباس با مدل های گوناگون روش تولید لباس (سری دوزی) آشنا شده و ...دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورشemploymenta.loxblog.com/.../دفترچه%20سوالات%20ا...Translate this page3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) – شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان ...نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش | فروشگاه ایران استخدامshop.iranestekhdam.ir/amoozesh-parvareshTranslate this pageتمامی نمونه سوالات استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این دسته قرار میگیرند. ... دانلود نمونه سوالات تخصصی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش. دسته : ...دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورشemploymenta.loxblog.ir/.../دفترچه%20سوالات%20اس...Translate this page3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) – شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان ...دانلود سوالات استخدامی رشته تخصصی هنرآموز ساخت و تولید ...iranarze.ir/test-resources.../206-amozesh-parvaresh.ht...Translate this pageدانلود نمونه سوال و اصل دفترچه سوالات استخدامی سالهای قبل وزارت آموزش پرورش برای رشته تخصصی هنرآموز ساخت و تولید آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه.دانلود نمونه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورشvista.ir/.../آموزش/.../دانلود-نمونه-سوالات-استخدامی-هنر-آم...Translate this pageدفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش - رشته: هنر آموز ساخت و تولید - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه ...دانلود دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و ...vista.ir/.../آموزش/.../دانلود-دفترچه-سوالات-استخدامی-هن...Translate this pageApr 5, 2015 - دانلود دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش. توضیحات آگهی. - رشته: هنر آموز ساخت و تولید - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات ...دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش ...internet.hort.ir/.../دفترچه-سوالات-استخدامی-هنر-آموز-س...Translate this pageMar 18, 2015 - رشته: هنر آموز ساخت و تولید - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ٨۴ و ٨۶ و ٨٩ - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ ١٣٨٩/٣/٧ - مواد امتحانی: ۵٠ ...سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورشestekhdamsoal.samenblog.com/سوالات-استخدامی-هنر-آم...Translate this page3 days ago - سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورش. به وبلاگ ما خوش آمدید - لطفا صفحه را تا پایان مشاهده کنید. فهرست اصلی. صفحه نخستدانلود نمونه سوالات استخدامی هنر آموز ساخت و تولید آموزش و پرورشshop.estekhdamia.ir/.../دانلود-نمونه-سوالات-استخدامی-ه...Translate this pageدانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 93,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1393,دانلود نمونه سوالات جدید استخدامی 93

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی