دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه

  • ۰
  • ۰


دانلود رایگان سوالات استخدامی کارشناس فناوری IT آموزش و پرورش


سوالات عمومی رایگان ویژه آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۴


دانلود رایگان سوالات عمومی استخدامی کارشناس فناوری IT آموزش و پرورش  :












لیست دروس و منابع آزمون رشته اختصاصی کارشناس فناوری IT آموزش و پرورش  :


مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
(ICDL -1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه
-2 ریاضی و آمار مقدماتی
-3 زبان و ادبیات فارسی
-4 معارف اسلامی
-5 زبان انگلیسی عمومی
-6 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
-7 هوش و توانمندی های عمومی


درباره رشته کارشناس فناوری IT آموزش و پرورش  و آشنایی با آن :


 رشته فناوری اطلاعات ( آی تی IT ) چیست ؟

    دسته: آی تی IT   
    تاریخ ایجاد در پنج شنبه, 10 شهریور 1390 00:39
    نوشته شده توسط Super User
    بازدید: 38429


فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات یا فا (انگلیسی: Information Technology یا IT)، همچنان که به وسیله «انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎)» تعریف شده است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه های نرم افزاری و سخت افزار رایانه می پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه های الکترونیکی و نرم افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. اخیرا تغییر اندکی در این عبارت داده می شود تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات الکترونیک را نیز شامل گردد. بنابراین عده ای بیشتر مایلند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» (Information and Communications Technology) یا به اختصار (ICT) را بکار برند.



تعریف

فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع تر (و مبهم تر) است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش داده ها و سیستم های اطلاعات مدیریت شد که در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹60 بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به تولید و پردازش و نگهداری و توزیع اطلاعات در موسسات بزرگ اشاره دارد.

دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راه آهن و هواپیما و کشتی داریم. همه این ها را مهندسان مکانیک طرح می کنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد.



عناصر اصلی

فناوری اطلاعات متشکل از چهار عنصر اصلی «اساس» (انسان، سازوکار، ابزار، ساختار) است، به طوری که در این فناوری، اطلاعات از طریق زنجیره ارزشی که از بهم پیوستن این عناصر ایجاد می شود جریان یافته و پیوسته تعالی و تکامل سازمان را فراراه خود قرار می دهد:

* انسان: منابع انسانی، مفاهیم و اندیشه، نوآوری
* سازو کار: قوانین، مقررات و روشها، سازوکارهای بهبود و رشد، سازوکارهای ارزش گذاری و مالی
* ابزار: نرم افزار، سخت افزار، شبکه و ارتباطات
* ساختار: سازمانی، فراسازمانی مرتبط، جهانی



زمینه های فناوری اطلاعات

امروزه معنای اصطلاح «فناوری اطلاعات» بسیار وسیع شده است و بسیاری از جنبه های محاسباتی و فناوری را دربر می گیرد و نسبت به قبل شناخت این اصطلاح آسان تر شده است. چتر فناوری اطلاعات تقریباً بزرگ است و بسیاری از زمینه ها را پوشش می دهد. متخصصین فناوری اطلاعات وظایف متنوعی دارد، از نصب برنامه های کاربردی تا طراحی شبکه های پیچیده رایانه ای و پایگاه داده های اطلاعاتی. چندی از زمینه های فعالیت متخصصین فناوری اطلاعات می تواند موارد زیر باشند:

* مدیریت اطلاعات
* پیاده سازی شبکه های رایانه ای
* مهندسی رایانه
* طراحی سیستم های پایگاه داده
* مدیریت سیستم های اطلاعاتی
* سیستم های اطلاعاتی مدیریت
* مدیریت سیستم ها



فناوری اطلاعات در دانشگاه های ایران

در بیشتر کشورها این دانش در دانشگاه ها با عنوان رشته «فناوری اطلاعات» (Information Technology) شناخته می شود، در حالیکه در ایران بر اساس تصمیم سازمان آموزش عالی کشور عنوان «مهندسی فناوری اطلاعات» برای این رشته بکار برده میشود و رشته ای با عنوان فقط «فناوری اطلاعات» وجود ندارد.[نیاز به ذکر منبع] همچنین رشتهٔ میان رشته ای دیگری با عنوان رشته «مدیریت فناوری اطلاعات» در دانشگاه های ایران و دیگر کشورها وجود دارد که از ترکیب دو رشته «مدیریت» و «فناوری اطلاعات» به وجود آمده است. رشته مهندسی فناوری اطلاعات به چگونگی سازماندهی و ساماندهی داده ها می پردازد و رشته مدیریت فناوری اطلاعات به چگونگی تدوین سیستم و استفاده از داده ها می پردازد. هرکدام از این رشته ها دارای گرایش های ویژه خود هستند که در دانشگاه های ایران به شرح زیر اند:


گرایشهای رشته مهندسی فناوری اطلاعات:

* تجارت الکترونیکی
* سیستم های چندرسانه ای
* مدیریت سیستم های اطلاعاتی
* امنیت اطلاعات
* شبکه های کامپیوتری
* مهندسی فناوری اطلاعات (IT)



گرایشهای رشته مدیریت فناوری اطلاعات:

* مدیریت منابع اطلاعاتی
* سیستم های اطلاعات پیشرفته
* نظام کیفیت فراگیر







کلمات کلیدی

دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشonlinecafenet.rozblog.com/post/169Translate this pageFeb 4, 2015 - دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش ,دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش.دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشemploymenta.loxblog.com/.../دفترچه%20سوالات%20ا... - Translate this page3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) – شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان ...دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشmagaldn.blogfa.com/post/65Translate this pageپایگاه دانلود مقاله و پروژه - دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش - مقالات و پروژه های دانشجویی - مقالات ترجمه شده.دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش ...maktabestan.ir/.../دفترچه-سوالات-استخدامی-کارشناس-...Translate this pageدفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش – رشته: کارشناس فناوری (IT) – مقطع: کارشناسی – تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای ۸۴ و ۸۶ ...دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش ...search.jazab.in/.../دفترچه-سوالات-استخدامی-کارشناس-...Translate this pageدفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش : - رشته: کارشناس فناوری (IT)- مقطع: کارشناسی- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و.دانلود نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشvista.ir/.../آموزش/.../دانلود-دفترچه-سوالات-استخدامی-کا...Translate this page6 days ago - دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش - رشته: کارشناس فناوری (IT) - مقطع: کارشناسی - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی ...دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشprojeyar.blogfa.com/post/18Translate this pageدانلود انواع پروژه ها / پروژه یار - دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش - دانلود انواع پروژه، مقاله، پایان نامه و ...دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورشonlinecafenet.rzb.ir/post/169Translate this pageFeb 4, 2015 - دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش ,دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش.سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش (کارشناسی فناوری IT)www.madkala.ir › سوالات استخدامی › آموزش و پرورشTranslate this pageسوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش (کارشناسی فناوری IT)دانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و ...www.1v2.ir/دانلود-دفترچه-سوالات-استخدامی-کارشنا.h... - Translate this pageدانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس فناوری (IT) آموزش و پرورش. - رشته: کارشناس فناوری (IT). - مقطع: کارشناسی. - تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سال


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی